Levering

Normalt har du varene på postkontoret 2-3 dager fra vi har mottatt din bestilling. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes.

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg, vil du bli fakturert for fraktkostnadene. 

Kontakt oss på chat eller mail dersom du har noen spørsmål.
 
GOD HANDEL!

 
Kunder på Svalbard 

Leverer ikke til Svalbard.

Betaling

Oppkrav
Hvis du har valgt oppkravsgebyr vil gebyret komme i tillegg til fakturabeløpet.
 
Klarna

Klarna Faktura som betalingsmåte er kun tilgjengelig for privatpersoner og kan ikke utstedes til bedrifter uansett foretaksform. Denne betalingsmåte kan ikke benyttes ved kjøp fra Partner.

Om du velger faktura vil denne sendes pr. e-post fra Klarna innen 24t etter gjennomført kjøp, og med forfallsdato som angitt under kjøpsprosessen. Ingen ekstra avgifter tilkommer ved kjøp mot faktura. Vær oppmerksom på at du alltid må oppgi fullstendig personnummer for kjøp med Klarna Faktura. Klarna vil gjøre en vurdering for å avgjøre om du får handle for det valgte beløpet. I denne vurderingen, ser Klarna i hovedsak på tre ting: din tidligere betalingshistorikk hos dem, hvor mye du ønsker å handle og ekstern informasjon som Klarna henter fra et kredittopplysningsbyrå (gjenpartsbrev sendes ved innhenting av informasjon fra kredittopplysningsbyrå). Det er altså en kombinasjon av flere forskjellige faktorer som avgjør om kjøpet går igjennom. Skulle kjøpet ikke gå igjennom med faktura kan du gjennomføre bestillingen med et annet betalingsmiddel vi tilbyr. Om du har spørsmål om vurderingen, ber vi deg kontakte Klarna på 21 01 89 91 man-fre mellom 08.00-17.00.